Lato 2011 pod znakiem dobrych marek, czyli podsumowanie sezonu Taurus.

Informacje prasowe

Konsolidacja rynku, wzrost znaczenia znanych marek, rozwój sprzedaży, poszerzenie oferty i wyznaczenie ambitnych celów na najbliższe lata, to tylko niektóre z tematów poruszonych na spotkaniu integracyjnym środowiska branży bagażników samochodowych w Ośrodku firmy Taurus.

Ośrodek Wczasowy Taurus

W dniach 7-9 września w ośrodku wczasowym firmy Taurus nad jeziorem Linowno odbyło się kolejne spotkanie środowiska branży bagażników samochodowych. Spotkanie zgromadziło ponad 50 osób, najliczniejszą grupę stanowili partnerzy firmy Taurus.
W bieżącym roku tematykę spotkania można zaliczyć do kategorii ofensywnej. Dokonano podsumowania ostatnich dwóch lat działalności. Spośród wielu wydarzeń, mających miejsce w tym okresie na szczególną uwagę zasługują:


Na spotkaniu szczegółowo przedstawiono aktualną sytuację na rynku bagażników w Polsce i na świecie. Wymienione poniżej przejęcia i ruchy wśród znaczących na rynku marek dość wyraźnie pokazują kierunki rozwoju branży:



W kontekście tych wydarzeń przedstawiono plany firmy Taurus na najbliższe dwa lata. Wśród wielu ambitnych celów kluczowymi elementami, na które zwracał uwagę Robert Senczek są: poszerzenie oferty o nowe branże (haki i przyczepy), zwiększenie udziału w rynku za pośrednictwem sieci dealerskiej oraz dalsze konsekwentne wdrażanie sieci autoryzowanych punktów.
W najbliższym czasie Taurus planuje również zmianę lokalizacji swojej siedziby.

Firma Taurus - www.taurus.info.pl - jest producentem bagażników samochodowych marki TAURUS oraz generalnym przedstawicielem w Polsce szwedzkiej firmy THULE i włoskich marek CAM i SUPERAUTO - wiodących w świecie firm produkujących bagażniki, boxy bagażowe oraz przystawki do przewozu wszystkiego, co może być potrzebne podczas wypoczynku i w pracy.
Redakcja, dystrybucja informacji prasowej – Tab2, ebiznes z wizją

Informacja prasowa PDF - pobierz


Komentarze