Yakima wchodzi na polski rynek

Informacje prasowe

W najbliższych miesiącach amerykańska marka Yakima, która znana jest z produkcji bagażników i innych akcesoriów ułatwiających transport samochodowy, wejdzie oficjalnie na polski rynek. Na początku listopada br. Yakima Europe zapowiedziała też integrację marki Whispbar i jej konsolidację pod globalną marką Yakima – produkty z jej logo staną się częścią oferty marki Yakima. Nad Wisłą oficjalnym dystrybutorem produktów Yakima jest polska firma Taurus.

Yakima_mat._pras..jpg

Yakima to firma, która od wielu lat należy do globalnych liderów branży produktów ułatwiających transport samochodowy. Oferta przedsiębiorstwa obejmuje m.in. bagażniki i akcesoria do przewozu rowerów (w tym modeli z asystą elektryczną), kajaków, sprzętu narciarskiego oraz bagaży.

Własnością firmy jest także wywodząca się z Nowej Zelandii marka Whispbar. Jak zapewnia amerykańskie przedsiębiorstwo, dzięki integracji produktów Whispbar z marką Yakima klienci otrzymają doskonałe technologie podane w przyjazny i użytkowy sposób.

Yakima_-_zdjecie_ilustracyjne_01_mat._pras..jpg

„Nagradzane rozwiązania i estetyka belek bazowych Whispbar zyskały sobie uznanie na rynku z uwagi na cichość oraz efektywność związaną z zużyciem paliwa. Będą wspaniale uzupełniać markę Yakima” – mówi Stefan Krueger, CEO Yakima Europe.

Taurus oficjalnym dystrybutorem marki Yakima

Od kilku lat Yakima ściśle współpracuje z polską firmą Taurus, czyli przedsiębiorstwem znanym z produkcji oraz dystrybucji bagażników, boxów dachowych, a także innych akcesoriów ułatwiających samochodowy transport. W ramach dotychczasowego współdziałania Taurus wprowadził z początkiem 2015 r. do Polski bagażniki i boxy dachowe marki Whispbar, które od marca 2018 r. będą dostępne już jako produkty marki Yakima.

Taurus_mat._pras..jpg

„Yakima to jeden z globalnych liderów branży, do którego należą też m.in. marki Whispbar i Prorack. Dotychczas produkty z logo tej firmy nie były szeroko dostępne nad Wisłą. Wkrótce jednak to się zmieni” – tłumaczy Robert Senczek, manager generalny w firmie Taurus.

Yakima_-_zdjecie_ilustracyjne_02_mat._pras..jpg

Jak wskazuje Robert Senczek, pozytywne przyjęcie bagażników i boxów dachowych Whispbar pokazało, że na polskim rynku istnieje miejsce dla wysokiej jakości innowacyjnych rozwiązań, które charakteryzują się też korzystną relacją jakość/cena.

„Część znanych już polskim kierowcom produktów będzie dostępna również w następnych latach z logo Yakima. Co ważne, na rynku pojawią się też całkiem nowe produkty, które przedstawimy w najbliższych miesiącach” – zapowiada Robert Senczek.

Yakima_-_zdjecie_ilustracyjne_03_mat._pras..jpg

Cały proces rebrandingu oraz wprowadzania na rynek nowych produktów marki Yakima jest planowany na marzec 2018 r. i będzie płynnie kontynuowany w kolejnych sezonach.

Informacja prasowa: Yakima wchodzi na polski rynek (PDF)

Materiały prasowe (ZIP)


Komentarze