Yakima wchodzi na polski rynek
W najbliższych miesiącach amerykańska marka Yakima, która znana jest z produkcji bagażników i innych akcesoriów ułatwiających transport samochodowy, wejdzie oficjalnie na polski rynek. Na początku listopada br. Yakima Europe zapowiedziała też integrację marki Whispbar i jej konsolidację pod globalną marką Yakima – produkty z jej logo staną się częścią oferty marki Yakima. Nad Wisłą oficjalnym dystrybutorem produktów Yakima jest polska firma Taurus.
Yakima to firma, która od wielu lat należy do globalnych liderów branży produktów ułatwiających transport samochodowy. Oferta przedsiębiorstwa obejmuje m.in. bagażniki i akcesoria do przewozu rowerów (w tym modeli z asystą elektryczną), kajaków, sprzętu narciarskiego oraz bagaży.
Własnością firmy jest także wywodząca się z Nowej Zelandii marka Whispbar. Jak zapewnia amerykańskie przedsiębiorstwo, dzięki integracji produktów Whispbar z marką Yakima klienci otrzymają doskonałe technologie podane w przyjazny i użytkowy sposób.
„Nagradzane rozwiązania i estetyka belek bazowych Whispbar zyskały sobie uznanie na rynku z uwagi na cichość oraz efektywność związaną z zużyciem paliwa. Będą wspaniale uzupełniać markę Yakima” – mówi Stefan Krueger, CEO Yakima Europe.
Taurus oficjalnym dystrybutorem marki Yakima
Od kilku lat Yakima ściśle współpracuje z polską firmą Taurus, czyli przedsiębiorstwem znanym z produkcji oraz dystrybucji bagażników, boxów dachowych, a także innych akcesoriów ułatwiających samochodowy transport. W ramach dotychczasowego współdziałania Taurus wprowadził z początkiem 2015 r. do Polski bagażniki i boxy dachowe marki Whispbar, które od marca 2018 r. będą dostępne już jako produkty marki Yakima.
„Yakima to jeden z globalnych liderów branży, do którego należą też m.in. marki Whispbar i Prorack. Dotychczas produkty z logo tej firmy nie były szeroko dostępne nad Wisłą. Wkrótce jednak to się zmieni” – tłumaczy Robert Senczek, manager generalny w firmie Taurus.
Jak wskazuje Robert Senczek, pozytywne przyjęcie bagażników i boxów dachowych Whispbar pokazało, że na polskim rynku istnieje miejsce dla wysokiej jakości innowacyjnych rozwiązań, które charakteryzują się też korzystną relacją jakość/cena.
„Część znanych już polskim kierowcom produktów będzie dostępna również w następnych latach z logo Yakima. Co ważne, na rynku pojawią się też całkiem nowe produkty, które przedstawimy w najbliższych miesiącach” – zapowiada Robert Senczek.
Cały proces rebrandingu oraz wprowadzania na rynek nowych produktów marki Yakima jest planowany na marzec 2018 r. i będzie płynnie kontynuowany w kolejnych sezonach.
Informacja prasowa: Yakima wchodzi na polski rynek (PDF)